کد خبر: ۱۰۸۵۹
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

جهاد تبیین وظیفه ای فراتر از فعالیت شغلی کارکنان تبلیغات اسلامی  

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جهاد تبیین وظیفه ای فراتر از فعالیت شغلی کارکنان تبلیغات اسلامی است.
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام جواد فراهانی روز شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ در دیدار مجازی با همکاران اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان مرکزی، اظهار کرد: هیچ مسئله‌ای مهم‌تر از جهاد تبیین نیست و همه کارکنان اداره تبلیغات اسلامی باید علاوه بر فعالیت در زمان کاری، در سایر فعالیت‌های خود میدان دار جهاد تبیین باشند.
حجت الاسلام فراهانی اظهار داشت: مهمترین موضوع در بحث جهاد تبیین، تاکید مقام معظم رهبری است. نقش مسئولین، نخبگان، مردم و سایر اقشار کجای این موضوع قرار دارد؟ به فرموده ایشان، مخاطبین جهاد تبیین فقط یک قشر خاص نیستند بلکه همه مردم مخاطب جهاد تبیین هستند و باید با تمام توان و امکانات وارد این عرصه شد.
وی افزود: جنگ اصلی جنگ تبلیغاتی است و چاره آن جهاد تبیین است و باید کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها از طریق ظرفیت‌های فکری، فرهنگی و تشکیلاتی در این حوزه تأثیرگذار باشند.
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه تاکید کرد: «جهاد تبیین» جهاد فکری، فرهنگی و تبلیغاتی در دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب است و باید در این زمینه حقایقی را برای مردم روشن کنیم.
حجت الاسلام فراهانی در پایان گفت: جهاد تبیین، امیدآفرینی و گفتمان‌سازی رویکرد ماست و امیدواریم بتوانیم توسط همکاران خود و حلقه‌های میانی که مجموعه‌های نخبگانی، فعالان فرهنگی، رسانه‌ها و مجموعه‌های اثرگذار هستند این رویکرد را محقق کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار